برای این که پوستی شاداب و تمیزی داشته باشیم ، پاک کردن و تمیز کردن پوست به طور روزانه یک امر کاملا حیاتی است.

اما امروزه پاک کردن ارایش صورت یکی از دغدغه های خانم ها می باشد. ما خانم ها بعد از یک روز کاری طولانی و خسته کننده احتمالا اصلا حوصله پاک کردن ارایش صورت خود را نداریم.

این نکته را فراموش نکنید که حتی اگر خیلی خوابتان می اید پاک کردن درست ارایش برای داشتن پوستی سالم و شاداب باید در الویت نخست شما قبل از رفتن به رختخواب باشد. و شما با خرید بهترین پاک کننده ارایش صورت می توانید ارایش خود را به راحتی پاک کنید تا پوست صورت شما نفس بکشد.

در این مقاله ما را همراهی کنید تا شما را با انواع پاک کننده های ارایش صورت اشنا کنیم.

پاک کننده ارایش صورت چیست و چه کاری باید انجام دهد؟

هدف اصلی انواع پاک کننده‌ های صورت ، از بین بردن آلودگی ، عرق ، سموم و نا خالصی هایی است که منافذ پوست را مسدود می کنند .

یک پاک کننده ارایش صورت علاوه بر اینکه ارایش صورتتان را به صورت عمقی پاک می کند پوست را تغذیه کرده و تسکین می دهد و احساس شادابی روشنی و یکنواختی به پوست شما می دهد.

بهترین پاک کننده ارایش صورت محصولی است که متناسب با نوع پوست شما باشد. در واقع پاک کننده های پوست بر اساس انواع پوست طراحی می شوند. و به شکل و اندازه های مختلفی مانند کرم ژل- فوم- بالم در بازار موجود می باشد.

پس برای هر نوع پوست پاک کننده ی مخصوصی وجود دارد .

 

fine flowers 1 - پاک کننده های ارایش صورت را می شناسی؟

چه پاک کننده ای برای صورت باید انتخاب کرد؟

هنگام خرید لوازم آرایشی از جمله پاک کننده یا شوینده صورت شما باید نوع پوست خود را در نظر داشته باشید و پاک کننده مناسب نوع پوست خود را انتخاب کنید .

اگر شما یک پاک کننده خیلی قوی برای صورت خود انتخاب کنید ، می‌ تواند پوست صورتتان را خشک تحریک یا حساس نماید. دقت نمایید که انتخاب پاک کننده مناسب فصل باشد.

ماه هایی از سال که اب و هوای معتدلی دارند و آلودگی هوا در آن زمان کمتر است ، از پاک‌کننده‌ های ملایم و سبک که ترکیبات ملایمی دارند استفاده کنید ؛ در حالی که زمستان بهترین زمان برای استفاده از پاک کننده‌ های با پایه روغنی هستند .

بعد از تمیز کردن ، پوست شما به کرم ، سرم یا لوسیون صورت احتیاج دارد تا رطوبت آن را تامین کند و مواد مغذی مورد نیاز را به سلول‌ های پوست برساند . شما به یک کرم دور چشم ، کرم آبرسان و مرطوب کننده و یک بالم لب به طور روزانه احتیاج دارد . انتخاب کرم نیز بستگی به سن و نوع پوست شما دارد.

با خرید لوازم آرایشی رعایت این نکات ساده و مداومت ، شما مراحل مراقبت اولیه و مورد نیاز پوستتان را انجام داده‌ اید و می‌ توانید شادابی و سلامت پوستتان را برای همیشه حفظ کنید.

 

ادامه را در وب سایت لی لی ناز مطالعه نمایید.