پیانو آکوستیک وبر

پیانو وبر

آلبرت وبر (ALBERT WEBER) نامی آشنا در صنعت موسیقی دنیا می باشد.  وی تولید پیانو با برند وبر را در سال ۱۸۵۲ راه اندازی کرد. با رویال پیانو همراه باشید تا به معرفی کامل این برند محبوب بپردازیم.  پیانو وبر در کره جنوبی با کیفیتی مثال زدنی به صورت دست ساز تولید و به بازار عرضه شد. ابداعات نوآورانه آلبرت وبر در صنعت موسیقی و ساخت پیانو با هنر و مهارت های بالایش زبانزد می باشد. این ابداعات نوآورانه آلبرت وبر و ارائه بهترین قطعات جایگاه ویژه و جهانی به وی اعطا کرده است و موردتحسین اساتید موسیقی و نوازندگان بزرگ  دنیا قرار گرفته است.

پیانو وبر با استفاده از فن آوری های روز دنیا و بهره مندی از تجربیات متخصصین صاحب نامی همچون جوزف پرامبرگر(Joseph J. Pramberger) که از مشاهیر صنعت موسیقی در زمینه طراحی و تولید پیانو بود. کمپانی بزرگ پیانو وبر از گذشته تاکنون از اعتبار ویژه ای در صنعت موسیقی برخوردار است. یکی از افتخارات پیانو وبر برگزیدن به عنوان پیانوی رسمی در خاندان سلطنتی اروپاییان بود. پیانو وبر با ابتکار عمل دالوین حس یک نوازندگی گوش نواز و روح انگیز را به شما القا می کند. سیتکا، اسپروس، راش، افرا، گردو و توسکا چوبهایی می باشند که در پیانو وبر مورد استفاده قرار گرفته اند. صفحه رزونانس از چوب کاج اسپروس، پین ها هم بصورت شانزده لایه از چوب افرا ساخته شده است. برای ساخت چدن از تکنیک ویبرشن استفاده شده است. زیرا چدن در زیر فشار ۲۲ تا ۲۵ تنی قرار دارد و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

از بالا ترین تکنولوژی جهت بالابردن کیفیت سیم و به علت توانایی بیشتر پیانو در سایزهای مختلف استفاده شده است و نکته دیگر استفاده از این قالب ریزی جهت اضافه شدن آگراف به دلیل گرفتن ارتعاش سیم از روی چدن است. اکشن پیانو وبر برخلاف بسیاری از برندها از پلاستیک استفاده نشده است و از بهترین نوع چوب ساخته شده است. سیم ها از بهترین نوع سیم های روزلای آلمان برای بهترین صدای منحصر به فرد زیر و بم صدایی لطیف و خاص را با کمک BRIDEG پل های اختصاصی و گوشی های کروم با رزوهای نزدیک به هم و بلند همراه با صفحه رزوناس و از جنس چوبهای Sitka Spruce که با فناوری خاص خود باعث لذت شما از این نوع پیانو می باشد.

پیانو وبر انتخابی هوشمند

کمپانی پیانو وبر تمامی استانداردهای کیفیتی را که همیشه به آن پایبند بوده است، را حفظ کرده است. تمامی قطعات بکار رفته در پیانوهای تولید وبر از بهترین متریال و چوب های بسیار باکیفیت استفاده شده است. نوآوری، ظرافت، زیبایی با ترکیب قطعات داخلی از جمله اکشن بسیار حرفه ای انتخاب را برای نوازندگان پیانو از مبتدی تا حرفه ای آسان تر کرده است. ارائه گارانتی معتبر جهانی  برگ برنده ای دیگر از مشتری مداری کمپانی وبر در صنعت پیانو می باشد. این برند معتبر جهانی را از گالری رویال پیانو بخواهید.